Cégünkről
A Perbit HR szoftverek értékesítéséért, üzemeltetéséért és támogatásáért a 2024-től a Prozenda Hungary Kft. felelős.
A Prozenda átfogó szoftvermegoldásokat kínál, beleértve az egyedi szoftverfejlesztést, szoftvertesztelést és digitális stratégiai tanácsadást, hogy támogassa a vállalkozásokat a digitális átalakulás útján.
A szervezet gyorsan fejlődő, kiváló szakemberekből álló csapat, akik korszerű üzleti és technológiai szakértelemmel rendelkeznek. Tapasztalataik és referenciáik a kis- és középvállalkozásoktól a multinacionális vállalatokig terjednek, bizonyítva széleskörű képességeinket. Prozenda weboldala.
A Perbit rendszerét eredetileg a Perbit HR Magyarország Kft. vezette be hazánkba. A cég szakemberei 1995-ben úttörő szerepet töltöttek be a hazai személyügyi informatika létrehozásával és elterjesztésével, melynek köszönhetően a cég Magyarországon a Best of Breed koncepciójú személyügyi szoftverek specialistájaként, ma is meghatározó tevékenységet folytat.
A perbit.insight egy integrált humán erőforrás gazdálkodási rendszer, melyben korszerű IT megoldások támogatják az e-HR funkciók, a HR-kontrolling, a Workflow menedzsment és a Teljesítmény menedzsment funkciók alkalmazását.
Ezen felül a Perbit rendelkezik szervezet megjelenítő, munkaidő gazdálkodási, továbbá teszt és kiválasztási rendszerekkel is
Történeti áttekintés
- A Peodesy integrált HR szakértői rendszer magyarországi adaptációja,
- Közös fejlesztés a VT-SOFT Kft-vel: OPUS HUMAN,
- Új generációs HR szoftver bevezetése: perbit.views
Internetmodullal ellátva
perbi.insight: a perbit.views továbbfejlesztett változata, amely már teljesen hozzáférhető interneten keresztül
Telefonos alkalmazás, felhő megoldás, hogy bárhonnan és bármikor hozzáférhessen a szükséges adatokhoz.
Már a perbit szoftver is rendelkezik csempés felülettel, amely egyszerűbbé teszi a mindennapi rutinfeladatok elvégzését.
Legfőbb termékünk
a perbit.insight HR rendszer
A rendszer négy kiemelkedő csúcstechnológiai funkciót tartalmaz
1 . A felhasználói csoportok dinamikus kiszolgálása
A perbit.insight legfontosabb része a HR megoldás központ (HR Solution Center). Ez egy személyre szabható, mégis egységes HR portál. Tetszetős, web felületen jeleníthető meg valamennyi cégspecifikus HR funkció, és elérhető bármely szükséges egyéb honlap, vagy portál. A különféle funkciók egy téma- és feladatorientált menürendszerből választhatók. Az újfajta modellnek köszönhetően, a rendszer dinamikusan alkalmazkodik a különféle felhasználói csoportok (menedzsment, HR szakértők, munkavállalók) igényeihez. Mindenki azt látja, amire éppen szüksége van.
2. Célorientált keresés
A tárolt információk felkutatásához a google-hoz hasonló, kényelmes keresőrendszer áll rendelkezésre. A teljes adatállományban a szabadszöveges keresésen kívül, további keresések is lehetségesek az egyes adatmezőkön keresztül. A találati listában közvetlen navigációval, szűréssel juthatunk el a keresett adatokhoz. Akár összetett kiértékeléseket is létrehozhatunk programozási ismeretek nélkül.
3. Intelligens folyamatirányítás
A standardizált folyamatok végrehajtásával, növelhetjük a személyügyi munka hatékonyságát és termelékenységét. Ráadásul az adminisztratív munka is lényegesen csökkenthető. A perbit.insight egy élvonalbeli, integrált folyamatirányító rendszert tartalmaz. Ennek segítségével előre, vagy bármikor definiálhatjuk folyamatainkat, a rendszer automatikusan vezérli és ellenőrzi az elvégzendő feladatok teljesítését. Nemcsak az adminisztratív feladatok (munkavállaló felvétel, szabadságkérelem) kiterjedt automatizálása lehetséges, hanem a professzionális HR funkcióké (személyzetfejlesztés, bértárgyalások) is.
4. Interaktív képernyő nézet
A személyügyi adatok önállóan csak kevéssé használhatók. Az újfajta Multi Sight funkció lehetővé teszi az összetartozó információk együttes kezelését és átláthatóságát. A felhasználó egyszerre több űrlapot és listát is megjeleníthet a képernyőn. Ezek az információk időrendben láthatók és további, az adott témához kapcsolódó dokumentumok is megnyithatók. Az átfogó és mélyreható betekintés, felbecsülhetetlen többletértékkel jár, jelentősen megkönnyíti a döntéshozatal szakszerűségét.
További termékeink:
WinBelépő munkaidő nyilvántartási szoftver, org.manager organigram megjelenítő és tervező rendszer.
elérhetőségeink
1117 Budapest Irinyi József u. 4-20.
Science Park B épület 6. emelet
Értékesítés: +36 20 210 4878
Értékesítés: perbitsales@prozenda.com Támogatás: perbitsupport@prozenda.com