Újdonságaink

Ismét új funkció a perbit.insight HR szoftverben

perbit.mobile

A perbit.mobile HR alkalmazás lehetővé teszi a munkavállalók és vezetők számára, hogy bevonják a HR munkájukat otthoni irodájukban is. Intuitív módon és gyorsan jelentkezhet távollétekre az okostelefonon, szabadság kérelmeket küldhet be és megváltoztathatja az elérhetőségeket.

A perbit.mobile HR alkalmazás része a perbit.insight jelenlegi verziójának. Ugyanazt az adatbázist éri el, mint a Windows-os és webes összetevők. Megjeleníti az összes ott megadott információt, például a szabadságkérelemhez való jogot és a már igénybe vett szabadnapok számát. A perbit.mobile okostelefonokon és táblagépeken érhető el, iOS vagy Android operációs rendszerrel.

A kezelés rendkívül egyszerű a felhasználók számára: az összes funkció egyértelműen megjelenik a kezdőlapon. Egy koppintással el lehet jutni a profilhoz, ahol lehet szerkesztheti például profilképét, vagy aktiválhatja a bejelentkezést a Face-ID segítségével..

A HR alkalmazás lehetséges funkciói:

  • Betegszabik: a betegség áttekintésében minden munkavállaló áttekintést kap a múlt évi, az aktuális évi és a jövőbeni betegszabadságáról. Új betegszabadság esetén a munkavállaló beírja a szükséges adatokat, például a betegség okát és időtartamát, és feltölti az igazolást, ha rendelkezésre áll.
  • Törzsadatok megtekintése: annak érdekében, hogy megtekintsék személyes adataikat, a munkavállalók kiválasztja a megfelelő menüpontot a HR alkalmazás felületén..
  • Cím adatainak megváltoztatása: ha egy munkavállaló címe vagy telefonszáma megváltozik, akkor ezeket az adatokat függetlenül frissítheti a "Cím adatok" mezőben
  • Kapcsolattartási adatok megtekintése: ha a felületen egy „Névjegyek” menüpont van meghatározva, akkor a munkavállalók kapcsolattartási adatokat kereshetnek a kollégák számára, és kiválaszthatják őket közvetlenül az alkalmazáson keresztül.
  • Szemináriumi tanúsítvány feltöltése: Digitális dokumentum vagy, okostelefon fotó funkció.
  • Kilométer elszámolás: a vállalati autók felhasználói jelenthetik az autóik aktuális futásteljesítményét.

  • Dokumentumok kezelése: a külső dokumentumokat az alkalmazottak kezelhetik a törzsadatokban, például a készletlistákat vagy a szemináriumi tanúsítványokat.
  • Illetékes ügyintéző keresése: ha egy munkavállalónak kérdése van egy meghatározott témában, például adatvédelem, vagy informatikai probléma, akkor használhatja keresési funkciót.
  • Továbbképzések: a befejezett és a tervezett szemináriumok, azok dátuma és időtartama megjelenhetnek egy űrlapon.