cégünkről

A Perbit HR Magyarország Kft. szakemberei 1995-ben úttörő szerepet töltöttek be a hazai személyügyi informatika létrehozásával, és elterjesztésével, melynek köszönhetően, a cég Magyarországon, a Best of Breed koncepciójú személyügyi szoftverek specialistájaként, ma is meghatározó tevékenységet folytat.
• Speciális termékünk: a perbit.insight, az integrált humán erőforrás gazdálkodási rendszer, melyben korszerű IT megoldások támogatják az e-HR funkciók, a HR-kontrolling, a Workflow menedzsment és a Teljesítmény menedzsment funkciók alkalmazását.
• További termékeink a szervezet megjelenítő, a munkaidő gazdálkodási és a teszt és kiválasztási rendszerek.
• Fő tevékenységünk a humán informatikai rendszerek forgalmazása, oktatása, szoftverfejlesztés, számítástechnikai szolgáltatás és kereskedelem.
• A személyügyi szoftverek, munkaidő nyilvántartó és beléptető rendszerek bevezetése és felhasználói támogatása mellett, egyedi szoftverfejlesztéssel és általános IT tanácsadással is foglalkozunk.
• Feladatainkat munkatársaink közvetlen tevékenységével, illetőleg széleskörű kapcsolatrendszerünk felhasználásával, esetenként szerződéses partnereink bevonásával hajtjuk végre.

Történeti áttekintés

1995-2009
A kezdetek

• A Peodesy integrált HR szakértői rendszer magyarországi adaptációja,

• Közös fejlesztés a VT-SOFT Kft-vel: OPUS HUMAN,

• Új generációs HR szoftver bevezetése: perbit.views

2010
perbit.views 

Internetmodullal ellátva

2014
Org.manager: grafikus szervezeti ábra
2018
perbit.insight

perbi.insight: a perbit.views továbbfejlesztett változata, amely már teljesen hozzáférhető interneten keresztül

2020
perbit.mobile App, perbit.cloud

Telefonos alkalmazás, felhő megoldás, hogy
bárhonnan és bármikor hozzáférhessen a szükséges adatokhoz.

2023
Modern megjelenés: csempés nézet

Már a perbit szoftver is rendelkezik csempés felülettel, amely egyszerűbbé teszi a mindennapi rutinfeladatok elvégzését.

Legfőbb termékünk
a perbit.insight HR rendszer

A rendszer négy kiemelkedő csúcstechnológiai funkciót tartalmaz

1 . A felhasználói csoportok dinamikus kiszolgálása

A perbit.insight legfontosabb része a HR megoldás központ (HR Solution Center). Ez egy személyre szabható, mégis egységes HR portál. Tetszetős, web felületen jeleníthető meg valamennyi cégspecifikus HR funkció, és elérhető bármely szükséges egyéb honlap, vagy portál. A különféle funkciók egy téma- és feladatorientált menürendszerből választhatók. Az újfajta modellnek köszönhetően, a rendszer dinamikusan alkalmazkodik a különféle felhasználói csoportok (menedzsment, HR szakértők, munkavállalók) igényeihez. Mindenki azt látja, amire éppen szüksége van.

2. Célorientált keresés

A tárolt információk felkutatásához a google-hoz hasonló, kényelmes keresőrendszer áll rendelkezésre. A teljes adatállományban a szabadszöveges keresésen kívül, további keresések is lehetségesek az egyes adatmezőkön keresztül. A találati listában közvetlen navigációval, szűréssel juthatunk el a keresett adatokhoz. Akár összetett kiértékeléseket is létrehozhatunk programozási ismeretek nélkül.

3. Intelligens folyamatirányítás

A standardizált folyamatok végrehajtásával, növelhetjük a személyügyi munka hatékonyságát és termelékenységét. Ráadásul az adminisztratív munka is lényegesen csökkenthető. A perbit.insight egy élvonalbeli, integrált folyamatirányító rendszert tartalmaz. Ennek segítségével előre, vagy bármikor definiálhatjuk folyamatainkat, a rendszer automatikusan vezérli és ellenőrzi az elvégzendő feladatok teljesítését. Nemcsak az adminisztratív feladatok (munkavállaló felvétel, szabadságkérelem) kiterjedt automatizálása lehetséges, hanem a professzionális HR funkcióké (személyzetfejlesztés, bértárgyalások) is. 

4. Interaktív képernyő nézet

A személyügyi adatok önállóan csak kevéssé használhatók. Az újfajta Multi Sight funkció lehetővé teszi az összetartozó információk együttes kezelését és átláthatóságát. A felhasználó egyszerre több űrlapot és listát is megjeleníthet a képernyőn. Ezek az információk időrendben láthatók és további, az adott témához kapcsolódó dokumentumok is megnyithatók. Az átfogó és mélyreható betekintés, felbecsülhetetlen többletértékkel jár, jelentősen megkönnyíti a döntéshozatal szakszerűségét.

További termékeink:

WinBelépő munkaidő nyilvántartási szoftver, org.manager organigram megjelenítő és tervező rendszer.

elérhetőségeink

Vezetékes

(+36) 1 302-7101
(+36) 1 269-5610

Cím

1062 Budapest
Andrássy út 128.

Mobil

(+36) 70-948-2434

E-mail

Értékesítés: fejer.tamas@perbithr.hu
Támogatás: tamogatas@perbithr.hu